محصولاتی که دارای عبارت 'قابلیت-بازاریابی' هستند
پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار(همراه پرسشنامه در انتهای پایان نامه و چکیده انگلیسی)، چکیده پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی، قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و
پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نوآوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاههای اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار میپردازد اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمعآوری شده است جامعه آماری شامل 1200 نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر 257 نفر میباشد فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از کارآفرینی و